Subject: C-188/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Apr 2026 14:59:09 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/167
Kohtuasja number: C-188/26
Vastuse kuup�ev: 11.05.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: andmebaaside �iguskaitse; andmete edastamine; avaandmete ja 
avaliku sektori valduses oleva teabe taaskasutamine; m�iste andmete 
"taaskasutamine" t�lgendamine; �riregistri andmete kasutamine
�iguslikud vormid: direktiiv 96/9/E�; direktiiv (EL) 2019/1024

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8683

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium